čtvrtek 3. února 2011

Ze života


Tenhle vtip jsem už před několika dny vložila na FB a slavil velký úspěch. Ještě dnes mi ho lidé připomínají a říkají, že lepší v poslední době neslyšeli. Ano, je skvělý, ze života. A proto taky dost smutný...

Žena a muž v posteli

ŽENA : Leží tady vedle mě a vůbec mne neobejme.... dívá se do stropu....kdoví, nad čím přemýšlí...Jsme spolu už deset let. Příliš dlouho na to, abych pro něj byla ještě přitažlivá...Asi uvažuje o tom, že bude nejvyšší čas mě vyměnit... za mladší...přece jen, za těch deset let jsem dost přibrala...Teď se zamračil, to není dobré! A stále jen zírá do stropu. Myšlenkami je zřejmě někde úplně jinde... ztrácím ho... už se mnou určitě nechce mít nic společného... To je konec... co si teď sama počnu ?

MUŽ: Moucha na stropě. Jak to, kurva, dělá..., že nespadne ?


Žádné komentáře: