středa 9. února 2011

Rozpálil vás hasič?

Že ženy fantazírují o sexu, není až tak překvapivé. Ale prý plných 75% žen sní o sexu s hasičem. Bojovník s ohněm je pro ně asi něco jako bůh sexu.
Tak nevím, zase se jednou vymykám většině. Možná už jen tím, že o sexu moc nefantazíruju (pokud tedy vůbec). Ano, jsem taková sucharka, nejspíš. A taky mě hasičská uniforma zrovna extra nerajcuje, přiznávám.
S ostatními uniformami už jsem na tom ale o poznání líp :) Třeba takoví piloti, že... nebo... nebo... já teda upřímně nevím, komu ty které uniformy přiřadit, ale líbí se mi třeba i klasický maskáče. Pokud v nich teda nejsou navlečení nějací vousatí strejdové s buřtama a kytárou u ohně, tam už to je s nějakým šmrncem trochu horší :) Obecně se dá říct, že mě přitahují muži v dobře padnoucích oblecích :)



Ale i přesto nemůžu říct, že bych o nějakých uniformovaných příslušnících čehokoli snila a představovala si, jak z nich ty uniformy servu, nebo ještě líp, jak je nadšeně (samozřejmě ze mě!) rvou ze sebe sami :D Ale když tak o tom přemýšlím, představa to není zase až tak špatná... :))

Jo, někdy jsem neskutečně přízemní :) Ale zkusím s tím něco udělat. Pak třeba napíšu, jak to dopadlo :))



Žádné komentáře: