čtvrtek 3. února 2011

Jde to se mnou s kopce

Ano ano, je to tak. V mnoha směrech se řítím s kopce. Dneska jsem strávila další velice příjemný večer (o tom snad později) a i když jsem se ráno zasazovala, že přijdu domu brzy a pofackuju tady ten šílenej bordel, střelila jsem možná tak jednu facku v duchu a šla si po svých. Je pravda, že na bordel už jsem celkem zvyklá. Akorát tedy nesnesu echt nehygienický návyky, jako třeba nacucaný houbičky ve dřezu, nebo nože na stejném místě. Nechápu, jak je to možný, ale díky H. a jeho přístupu mi reznou i nerez nože! Je pravda, že ve dřezu byla jen houbička... tedy nejen, byl tam i velký hrníček a v hrníčku až po okraj voda. A ve vodě... nůž. Ale protože jsem v poslední době čím dál tím víc "mouchy snězte si mě", pokrčila jsem rameny, dřepla na postel a mastim poker. A vyhrávám. Zatím poslední hra dosáhla 56. kola. Zase vedu. Mám cuky zvednout se a uklidit si aspoň oblečení, ale ta hra je přece na čas. Stihnu odnést oblečení a odehrát do 30 sekund? To je nová výzva! Jednou to třeba zkusím.

Žádné komentáře: