úterý 15. února 2011

15.2.2011

Asi bych přece jen měla být paranoidní. Už jsem to tu asi psala, ale stejně... v poslední době mi píšou čím dál víc cizí lidé. Hlavně po Novém roce. Nic proti tomu, naopak, milý vzkaz vždycky potěší, ale je mi to zvláštní. Kde totiž lidi berou ty kontakty? Dobře, chápu, že třeba na FB nějakým surfováním po profilu svých přátel narazíte na někoho, kdo vás zaujme, tak mu napíšete. Ale kde někdo vezme třeba váš mail? Hm, hm, je to zvláštní. Možná to tak bylo vždycky, ale tolik jsem si toho nevšímala. No nic, netřeba řešit, třeba pak zmínění budou sdílnější a prozradí víc :)

Trošku začínám mít s tímhle blogem problém. Je spousta věcí, které bych sem chtěla psát, ale mám trochu bloK, protože přece jen vím, kdo ho čte. Respektive třeba nečte, ale číst by mohl. Netroubím sem žádná tajemství, ta si samozřejmě nechávám úplně pro sebe, maximálně tak pro nejlepší přátele, ale stejně nemám dobrý pocit z toho, že by všechno to, co sem píšu, měli někteří vidět/číst. Musím to nějak vymyslet a pořešit, aby to šlo třeba blokovat, nebo třídit nebo tak něco.

Dnešní večer je na draka, plány nedopadly tak, jak bych ráda, takže místo toho vyřizuju veškerou poštu a doháním resty. Taky budu muset později doma poděkovat, jak mi nakrásně vrátili nintendo bez kabelů, zvláště teď, když je budu potřebovat a když jsem si koupila novou hru. Hm, potěší.

Plány na příští týden se nějak namnožily, dovolená už je zaplácaná tak, že asi ani nebude čas na relax. To se taky musí pořešit. Navíc mám spoustu papírů, poznámek a materiálů, které chci roztřídit, už se mi to moc hromadí a přitom o ně nechci přijít, fakt nevím, co dřív. Asi bych měla začít uvažovat o time managementu.

Žádné komentáře: