pondělí 14. února 2011

Zase jeden sváteček

Rok se s rokem sešel a máme tu zase svátek všech zamilovaných. Novinky.cz opět nezklamaly a přinesly nám k této příležitosti i článeček, leč… já k němu nemám co říct! :) No vážně, fakt mě nic nenapadá, zásnuby nechystám a nemyslím, že by byl někdo, kdo by je se mnou chystal. Ostatně, slovo článek bych opět mohla hodit do svých oblíbených uvozovek, protože je to spíš reklama na šperky.

Co se mě týče, nemám na tenhle svátek jednoznačný názor. Víceméně nic proti němu nemám, proč ostatně brojit proti dni, kdy by si lidé měli vyznávat a prokazovat lásku. Já bych spíš byla pro, aby takových dní bylo v roce víc a aby je neurčoval kalendář. Ó ano, patřím mezi ty, kdo se rádi nechávají příjemně překvapit maličkostmi. Ano, opravdu maličkostmi. Velké věci mě spíš rozhodí :) Mě ostatně rozhodí v poslední době spousta věcí.

H. říká, že jsem mu vždycky říkala, že nejsem romantička a že takovéhle svátky nemám ráda, a přitom je to prý přesně naopak. Možné to je, nevím. Jsem romantička proto, že chci, aby mi občas dal najevo, že vůbec mám partnera? Že chci, aby se za mě nestyděl? Aby se na veřejnosti neustále nechoval, jakože k němu nepatřím? Asi. Holt mám asi nějak posunutá měřítka.

Každopádně to neznamená, že kvůli tomu začnu vyznávat Valentýna. To bych byla spíš proti sobě, že. Ten svátek je mi svým způsobem ukradený, jen jsem ráda, když se lidem připomene, že by občas měli myslet na druhé. Ale nějakým ohavným žužu srdcem, polštářem ve tvaru srdce nebo jiným komerčním kýčem, to proboha neříkám. Nedělejme z lásky obchod. I když svým způsobem vztah sám o sobě obchodem je - každý něco dáváme a očekáváme, že něco dostaneme. Jen někteří by bohužel měli očekávat radši míň…

Žádné komentáře: