pondělí 28. února 2011

Návrat do ráje

Tak jsem si dala kratší pauzičku a jsem opět zde.
Co se všechno dělo? Samozřejmě, není toho moc. Od středy jsem měla náhradní volno, hlídala jsem psa. Respektive jsem hlídala dům (se psem) a starala se, aby ho nezničil (pes dům). Musím říct, že celkem úspěšně.
Čtvrtek byl hektický, plný nakupování, běhání po úřadech a následně dokonce focení. Ano, já, zarytý odpůrce všeho, co zvěčňuje můj obličej i postavu, jsem se po nějaké době opět nechala nafotit. Nutno přiznat, že jsem se svěřila do osvědčených rukou, které jsou vůči mému vzezření milosrdné a zvěčňují jej v tak trochu lepší podobě (nebo aspoň mně to tak připadá).
Ne každý sdílí tento názor. Dozvěděla jsem se, že prý na těch fotkách vypadám o 10 let starší (P., ty máš fakt štěstí, že jsi ve čtvrtek nepřijel! :D), že jsem na nich až příliš namalovaná (vyjádřeno mírněji, než v originále), či že by mě ten či onen ani nepoznal. Budiž. I to je možná dobře :)
Takže čtvrtek jsem strávila za volantem, pobíháním po městě a nakrucováním se před foťákem. To by bylo. Víc už toho nebylo, protože jsem přijela večer domů úplně vyšťavená a byla jsem ráda, když jsem si odbyla pravidelné dvouhodinové venčení psa u řeky.
Pátek byl ve znamení procházky se psem, kterému jsem se snažila vynahradit zanedbanou pozornost. Taky se mi pěkně mstil, ta bestie tahá jak kdyby bojovala o život. Snažila jsem se sebe samu přesvědčit, že to její nehorázné chování jde ještě napravit, ale tím, že jsem při každém zatahání udělala čelem vzad a šla s vodítkem pevně napnutým v opačném směu nazpět, jsem potrestala maximálně tak sebe. Zatímco se mi z věčného otáčení motala hlava, pes se mi vyloženě chechtal do obličeje. Musím něco vymyslet.

Sobota
Lenost nad lenost, trvalo to celé dopoledne, než jsme se s H. dokopali k tomu, abychom vyrazili na výlet. Až na místě (pár desítek km) jsme zjistili, že rozhledna je zavřená, ale co. Vyšlápli jsme si kopec i tak, někdo za vydatné pomoci chlupáče coby živého vleku. Ale ani tak to neměl jednoduché, přinesl si na památku nějaké ty odřeniny od stromů, kolem kterých ho psíček vlekl a obmotával. Šikovný pejsánek, tu máš piškotek! :)
Cestou domů jsme potkali obrovské stádo daňků, bohužel však nemáme pořádné fotky, neb chvíli trvalo, než jsme se k nim dokodrcali (prý z obavy z bouračky). Nevadí, stejně nejdůležitější je ten zážitek a ta atmosféra, přece.

Neděle
A neděle v tradičním prd duchu :) Spousta práce, málo času. H. mi naštěstí pomohl, uklízel, luxoval a ještě mi vymačkal šťávu z pomerančů. Doufám, že tím něco nekompenzoval :)
Rodiče přijeli večer, což znamenalo, že povinná prezentace fotografií se odehrávala až v nočních hodinách. Takže spánek s mokrými vlasy, ráno vstávání v pět, háro do všech směrů, balení systémem beru jen to, o co zakopnu... No, prostě klasický pondělí :) Akorát tentokrát jsem šla na autobus normálně (ne klusem), což činí tento den lehce výjimečným :)

Žádné komentáře: