pátek 17. října 2008

Tohle ignorujte

Tak jsem to tu poslední dobou opět flákala, i když na tom asi tak moc nezáleží. Nemohla jsem se dostat do té správné psavé nálady, o čemž svědčí i tón několika posledních příspěvků. To se doufám v nejbližší době změní, snažila jsem se pro změnu nálady k lepšímu něco udělat, i když nevím, jestli to bude mít kýžený efekt.
Především jsem se přestala stýkat s lidmi, kteří na mé náladě usilovně pracovali (doufám, že je to výraz dostatečně nahrazující to, že se mnou občas doslova vyjebávali). Tím, že se s nimi nechci teď vídat, jsem o ně přišla nejpíš definitivně, i když to účelem nebylo. Jestli a jaká je to ztráta ukáže až čas. Samozřejmě mám na celé věci taky svůj podíl, už jen proto, že jsem si to nechávala poměrně dlouho líbit. A kdo mě zná, ví, že když mi pak bouchnou saze, nastává pravý čóro móro :)
Poslední čóro móro se odehrálo včera a já doufám, že bylo fakt poslední. Radši se odteď budu vyhýbat lidem, kterým jde nejlíp mlčení a kteří sice problémy občas vyvolávají, nicméně už neřeší. Tedy ovšem pokud tím řešením nemysleli šťouchání příveskem ze šatny do lokte. Ať se snažím sebevíc, pořád nevím, jak se problémy řeší právě tímhle šťoucháním. Někteří perverzáci by možná namítli, že šťoucháním se dá opravdu mnoho věcí vyřešit, ale o tomhle teď řeč fakt není. ;)
Takže, blogu, doufám, že patříš mezi poslední uštěpačné. Abych neviděla pouze to, co mi vadí, potřebuju se obklopit optimisty a svými nejbližšími. S nejbližšími takový problém snad nebude, teď ještě najít v dnešní době optimisty. :)
Už mi ten blog začíná smrdět, protože začíná být celkem dost otevřený (ve smyslu odhalující mé soukromí a týkající se mého blízkého okolí). Asi to budu muset zase promazat :)
Navíc, napsat takovouhle slátaninu jen kvůli tomu, abych řekla, že se hodlám zbavit blbý nálady, to už je trošku moc :D Takže TOHLE (jenom tohle) radši ignorujte, prosím :)

Mimochodem, to mi připomnělo, že jeden můj ex býval optimistou. Zajímalo by mě, jestli mu to vydrželo...

Žádné komentáře: