pátek 31. října 2008

Soudnost

Tak nevím, jestli se mi to zdá, nebo mám podivný "štěstí" na lidi s přehnaným míněním o sobě samých. Tváří se jako královny a králové večírků, všude žádaní, všemi milovaní... Opravdu může někomu narůst sebevědomí do takových výšin? Nebo se jen snaží zakrýt nějaké své komplexy a utajit je pod rouškou zdánlivé spokojenosti se sebou? Vážně ti lidé ztratili soudnost a nevidí, že se tím odkrývají mnohem víc, než by chtěli?
Ať o tom přemýšlím sebevíc, nemůžu to pochopit. Vlna exhibicionismu od lidí, kteří by měli aspoň chvíli přemýšlet, než k fotce nacpou poněkud směšný, snad rádoby roztomilý popisek... Vlna odhalování, pusinkování, mucky muck, hlavně ať je to veřejně, ať to všichni vidí... Vždyť nikoho nezajímá nic jiného než fotky ve spoďárech, není nic laškovnějšího než hrát si na něžnou princezničku a zlobivou holku zároveň... Když nemůžeš vystrčit prsa, vystrč aspoň pupík.
Dá se něco takového pořídit v sámošce? Asi jo, protože je až neuvěřitelný, kolik takových lidí může člověk v poslední době potkat. Nebo se to šíří jako nějaký prapodivný virus? Pokud ano, profackujte mě, pokud ho u mě objevíte, ju?


V těch kapkách proti kašli asi nebude jen alkohol...

7 komentářů:

Lancelot řekl(a)...

Ju.. :-)) Je to jednoduché..jsme prostě už staří..taky se mi to moc nezamlouvá..ale moc s tím věru neuděláme.. :-)

Noční můra řekl(a)...

Ale tak já s tím něco udělat teoreticky můžu, kolem mě se takových individuí moc nepohybuje, dá se říct že exhibicionistka, která by mi vyloženě vadila, jen jedna :) Teď jen přemýšlím, zda ji vyhodit z "přátel", abych už se na její psaná i focená díla nemusela dívat... jen ji nechci nijak urazit, nebo shodit sebevědomí (pokud to vůbec jde) :))

Jo, život je plný težkých dilemat :))

To ju mám brát, jako že mě profackuješ? :D

Lancelot řekl(a)...

To ne..jenom mě to ju trošku pobavilo..myslím, že je to velmi oblíbené slůvko téhle mladé společnosti.. :-) K hrubému násilí už se neuchyluji.. :-)

Noční můra řekl(a)...

Ano, to patří, proto tu taky je, nicméně se k podobným výrazům uchylují i čím dál starší páni. Divná to doba (nebo lidi?) :)

Ty ses někdy dřív k násilí uchyloval? Sakra, že by mi něco uniklo? :D

Lancelot řekl(a)...

Tobě toho uniklo.. :-)

Noční můra řekl(a)...

No, to si můžeš jen myslet, ostatně já pro změnu opak, pokud se to dodatečně nedozvím :) Tudíž můžu klidně usínat s vědomím, že vím všechno :D

Noční můra řekl(a)...

Ale jsem si jistá, že kdybys ženský mlátil, tak já bych určitě jednu chytla :D:D