pátek 31. října 2008

Svatba

Tak dneska jsem tu bez vtipných obrázků. Zatím. Zato se mi stalo pár vtipných věcí, přemýšlím, jestli se o ně podělit nebo ne (přece jen mi nejsou až tak příjemné zdejší návštěvy určitých lidí, i když jsem s nima bohužel počítala).
Největší dnešní novinkou je to, že se údajně budu vdávat. Lehce mě to překvapilo, nabídku bych od někoho možná čekat mohla, ale přišla od úplně jiného prince, než jsem kdy mohla předpokládat :) A to ten jedinec ani nemá moc dioptrií :)) Každopádně svatbu bere jako hotovou věc, čekat se mu nechce, na to je prý život příliš krátkej - a já si říkám proč ne? Vždyť je správné plnit lidem jejich přání :))
Dnes jsem opět byla na internetu svědkem toho, jak někteří "jedinci" svou aktivní snahou doslova volají po tom, aby si jich někdo alespoň všiml. U slečen v ne zrovna optimálním citovém rozpoložení tohle jakžtakž ještě chápu (i když ta frekvence, s níž to u některých nastává, mě znepokojuje a přímo až rozlaďuje :)), u chlapců v dospělém věku mi to hlava moc nebere. Nepopírám, problém může být v mé hlavě, ne v těch chlapcích :) Tím spíš mě to ovšem nutí do zvolání onoho odhodlaného, naplňujícího "ANO!" :D :D

A teď jdu radši spát, je možný, že v těch kapkách proti kašli byly stopy alkoholu :D

Žádné komentáře: