sobota 18. října 2008

Růžovoučký blogísek pro Mišáčka

Tak jsem zase jednou slíbila napsat blog. A protože adresát si jako někteří další (že, Pavle, že, Petře :-P) musel rýpnout do vzhledu (který se mimochodem snažilo změnit již pár lidí, včetně mě, jak jinak), tak mu plním i jeho další přání, kterým je růžové písmo. Chtěl sice i bílý podklad, ale nic se nemá přehánět, navíc už takhle je ten vzhled noční můrou nejen mou. A kde bysme to byli, kdybych skákala, jak kdo píská?! :D
Anyway, růžovoučký blogísek je na světě, jméno jsem zmínila taky, takže se adresát může konečně cítit uspokojen a svým způsobem i tou celebritou :))

Abych napsala taky něco, co má trošku hlavu i patu, tak se tu chci omluvit všem, kteří mi píšou na lide.cz a nedostávají mou odpověď zrovna včas, popřípadě ji nedostanou vůbec. Tenhle server mi k srdci moc nepřirostl, navíc teď trávím víc času na FB (na můj vkus víc než dost, což jsem si všimla u zprávy č.502 - toto číslo značí počet zpráv vyměněných mezi mnou a jistým uživatelem za posledních pár dní). Hodlám svůj čas na všech těchto a podobných serverech opět omezit na minimum, takže se nezlobte, pokud si na odpověď trochu počkáte. Nejjistější je poslat email, nebo zanechat komentář tady :)

Žádné komentáře: