pondělí 24. ledna 2011

Modré pondělí

Trvá to už několik týdnů a není to vůbec příjemné. Co? Spaní. Chci přes den neustále spát, ale v noci spát nemůžu, překvapivě mi to nejde. Zato bych tuze ráda spala ráno, počínaje pátou hodinou. Už když se ráno hrabu z postele, slibuju si, že jen co přijdu po práci domů, okamžitě se svalím do peřin a nikdo mě z nich nedostane. Často to tak i je (ne doslova, ale nemá to k tomu daleko :)).
Už když jsem si nařizovala večer budík, věděla jsem, že to číslo, co do něj klofu, je značně nereálné. Změnila jsem ho tedy na 6:50 a doufala, že se vzbudím ještě dřív. Ha ha. Ač jsem šla spát před půlnocí, vzbudila jsem se až v 6:46. Víte, jak strašně nepříjemná je pro mě v tuhle hodinu sprcha a mytí vlasů? Hodně!!! Jedinou útěchou mi vždycky je, že si pak vlezu ještě na chvíli do vyhřátých peřin. Jenže to bych musela vstát v šest a ne v 6:46.
Už jsem počítala, že v nepříjemně studeném duchu se ponese celý den. Měla jsem cuky zalézt do postele, poslat do práce sms, že dnes nepřijdu a prostě a jednoduše si hodit modré pondělí., poprvé v životě změnit ten poctivý stereotyp. Ale nakonec jsem se naštěstí (nevím jak) přinutila a do práce přišla ještě s předstihem. Nedělo se tam nic, co by stálo za zmínku, rozhodně ani nic příjemného, když vezmu v potaz, kolik zbytečných mailů mi od "vedení" přišlo, ale příjemný byl večer, který hned po práci následoval.
Nevím upřímně proč mě tak moc nabil příjemnou náladou, ale ten večer byl prostě super. Obyčejné posezení (no, v tomto případě téměř poležení, jelikož byla volná místa jen na polštářích), plné vyprávění s někým, ke komu jsem dřív měla hodně blízko, s kým jsem ale už dlouho neměla možnost soukromě promluvit, protože vždycky se nás sešlo víc... Mluvili jsme o všem možném, a ač se nám vmísily mezi témata i nepříjemné věci, stejně večer probíhal v takové pohodě, že mi dodal spoustu pozitivní energie. Proto vám všem doporučuju naplánovat si na pondělní večer něco podobného, je super, když najdete důvod, proč se na pondělí těšit.
A rozhodně vám klesne počet modrých pondělků! :)

P.S. P. úplně zapomněl, že jsme spolu měli chodit na kick-box. Asi je to dobře :) Každopádně mi zase vnuknul pár nápadů, tak mám zase o čem přemýšlet. Ach jo :)

P.S.S. Před chvílí mi přišla od dalšího kamaráda sms, ať ještě dnes zajdu posedět, respektive spíš popít. Pozdě, smůla. Jeho, samozřejmě :) A nebo si udělám plán na další pondělí, ať není modrý... :)

Žádné komentáře: