sobota 22. ledna 2011

Proč muži neposlouchají a ženy neumějí číst v mapách

Tady by se mohlo zdát, že jsem prolistovala knížku, kdysi tak hodně populární, vtipně ilustrovanou, zabývající se mezilidskými vztahy a společným soužitím, ale v tomto případě tomu tak není.
Viděla jsem totiž stejnojmenný film. A přišel mi jako neskutečná přehnaná blbost. Snad to bylo mým tehdejším rozpoložením, snad přístupem a nedůvěrou k německé kinematografii, ale opravdu jsem se na to nedokázala podívat v kuse. Možná jsem jen nepoodhalila tu skrytou hloubku, ten základ, na kterém je celý film postaven, ač se dá už jen díky názvu vytušit.
Prostě tenhle film doporučit určitě nemůžu, není nic, co by mě na něm nějak zaujalo, snad jen jedna nebo dvě hlášky ve stylu "Proč muži tak často kloužou po povrchu?"
Pokud někdo z vás měl tu čest a pochopil význam a přínos tohoto dílka, budu ráda, když se mi ozvete a pomůžete ho poodkrýt i mně :)

Žádné komentáře: