sobota 22. ledna 2011

Letiště Babylon, Hotel Babylon, Módní salon Babylon

Babylon. Pevná součást názvu tří knih, které jsem četla někdy v listopadu. Ani nevím, čím mě vlastně zaujaly, snad svou čtivostí. Zápletka často neuvěřitelná, ale to bylo asi způsobeno tím, že se spoustu zážitků z letiště či hotelu snažila autorka vtlačit do 24 hodin.
Ano, přiznávám, není to žádná díra do literárního světa, ale knížky jsem vždy přečetla během chvíle a bavily mě. Snad nejvíc příběhy z letiště, nejmíň z hotelu. Jsou to přesně ty knížky, u nichž na chvilku vypnete a zapomenete na to, co se děje kolem vás, a přenesete se do prostředí, které sice zdánlivě znáte, ale nenakoukli jste mu patřičně pod pokličku.
Nečekejte, že se budete popadat smíchy za břicho, ani že se vám budou koulet slzy dojetí po tvářích, jen říkám, že já jsem se nenudila a několika pročtených hodin určitě nelituju.

Žádné komentáře: