pátek 5. září 2008

Napiš blog

Dostala jsem za úkol napsat blog. Úkol jsem dostala v noci, kdy s inspirací takové problémy nemám, tak jsem ho odsouhlasila (při hovorech o zmrzlině či při zmrzlině bývám obvykle dobře naladěna, šance na úspěch je tedy v těch chvílích větší). Jenže dneska se všechny múzy vytratily, nejspíš už odjely někam na víkend, takže nemám co psát. Vracet se k událostem z minulých dnů se mi teď nechce a na provokování nemám tu správnou náladu :) Jelikož za chvíli třísknou vrátka a následně i dveře a přiřítí se sourozenci, jdu zkontrolovat a vybílit lednici, než mě v tom předběhnou. Jooo, dneska co si kdo neurve, to nemá :D
Takže blog bude muset počkat... Předpokládám, že až dnes večer přijde první rýpanec (a nepochybuju, že od někoho přijde :)), přivábí to múzy zase na návštěvu :)

Žádné komentáře: